W San Francisco odbyła się konferencja Vanity Fair New Establishment Summit, w której obok Jonathana Ive'a uczestniczył także Jimmy Iovine. Odpowiadając na pytania dotyczące usługi Apple Music, stwierdził że firma z Cupertino nie ma zamiaru wprowadzać w niej darmowych kont z reklamami.

Według Iovine'a, usługa Apple Music ma się dobrze i stale przybywają do niej nowi subskrybenci. Dodał on również, że gdyby firma z Cupertino wprowadziła darmowe konta z reklamami, to liczba użytkowników mogłaby wzrosnąć nawet do 500 milionów. Tego typu model biznesowy porównał jednak do gry w Trzy Karty i zaznaczył, że Apple nie ma zamiaru wdrożyć go do swojej usługi muzycznej.

Warto dodać, że jeszcze w sierpniu z Apple Music korzystało 11 milionów osób. Obecnie jednak nie wiadomo ile osób korzysta z tej usługi po tym, gdy dla wielu z nich zakończył się darmowy okres próbny.

Źródło: CNET