Przejęta w maju przez Apple firma Beats staje się coraz bardziej widoczna w świecie producenta z Cupertino. Słuchawki sygnowane przez Dr. Dre są sprzedawane w każdym salonie Apple Store, w którym od przyszłego tygodnia będą mogły być serwisowane. To jednak nie jedyny owoc zakupu Beats, bowiem już na wiosnę 2015 r. aplikacja Beats Music stanie się natywnym elementem systemu iOS.

Zdaniem redakcji Financial Times, która pozyskała informacje od osób związanych ze wspomnianym wyżej projektem, aplikacja do streamingu muzyki Beats Music już na wiosnę stanie się integralną częścią systemu iOS. Obecnie nie wiadomo, czy program trafi na iPhone’y i iPady pod dotychczasową nazwą. We wrześniu pojawiły się informacje o rebrandingu tej usługi. Z całą pewnością będzie to jednak zapowiadana wcześniej odpowiedź Apple na rosnącą popularność serwisów streamingowych, jak Spotify, Deezer, czy Rdio oraz malejącą sprzedaż muzyki w iTunes Store. Obecnie nie wiadomo, czy nowa usługa Apple będzie dostępna w Polsce oraz ile będzie kosztowała miesięczna subskrypcja. Pojawiły się informacje, że wyniesie ona 5 dolarów, nie są one jednak potwierdzone.

Źródła: AppleInsider za Financial Times