Apple wprowadza możliwość sprawdzenia przez Internet, czy w urządzeniu z iOS włączona jest blokada aktywacji
*Od systemu iOS 7 za pomocą Find My iPhone użytkownicy mogą włączyć Blokadę aktywacji. Uniemożliwia ona korzystanie z urządzeń mobilnych Apple przez niepowołane osoby, a także przez kupującego urządzenie z tym zabezpieczeniem. Od wczoraj istnieje możliwość sprawdzenia za pomocą dedykowanej strony internetowej, czy dany egzemplarz iPhone’a, iPada lub iPoda Touch posiada włączoną tego typu blokadę. Może to uchronić kupujących przed zakupem sprzętu, który nie będzie możliwy do użycia.
*
W celu sprawdzenia, czy urządzenie posiada włączoną Blokadę aktywacji należy udać się na stronę internetową iCloud.com/activationlock oraz wprowadzić numer IMEI lub numer seryjny sprzętu. W przypadku, gdy jest on zabezpieczony, należy postąpić zgodnie z procedurą, której opis znajduje się TUTAJ. Umożliwi to bezpieczny zakup produktu mobilnego Apple.
Wypróbuję...
Potrzebuję numer iUrządzenia a iOS 8.To jak zawsze, na maku uruchamiam iTunes. Po chwili iTunes odnajdzie iOS...
A nie, figa z makiem. Tak dobrze "It just works!" to było do ostatniej wersji iOS 7.x
W iOS już to nie działa. Chyba, że zrestartuje iOS, to chwilę podziała.
Rozwiązania są dwa:
1. Częste restarty iOS 8
2. Podłączanie iOS 8 kablem
Tu przypominam hasło reklamowe Apple: It just works!
Co podpowiada internet? Trzeba czekać, może Apple dostrzeże, że WiFi nie działa?
WiFi to nie jedyny problem iOS 8.Przy okazji poszukiwań rozwiązania problemów łączności bezprzewodowej można się dowiedzieć, że BlueTooth też w iOS 8 stwarza duże problemy.
GSM - zdechło, ale Apple naprawiło
WiFi - zdechło i Apple nie naprawiło
BT - zdechło i Apple nie naprawiło
Co by tu jeszcze spieprzyć w iOS 8 w temacie łączności, panie Cook?
iOS 8 Causing Widespread Bluetooth Connectivity Issues in CarsiOS 8 has caused significant issues for some people who connect their phones to their cars and other devices via Bluetooth, according to numerous reports on the Apple Support forums and MacRumors' own user forums. MacRumors has also been receiving complaints on a near daily basis about the ongoing Bluetooth problems that iOS 8 users are seeing. It appears that after upgrading to iOS 8 or purchasing a new iPhone 6 or 6 Plus, users have trouble pairing their phones to their car audio systems. The devices are seeing several different issues, refusing to pair entirely, neglecting to play audio over the speakers, or disconnecting when a call comes in.Obejście problemu. Zamiast resetowania support Apple zaleca wylogowywanie z konta (niektórym pomaga):According to one iPhone 6 owner experiencing issues, Apple support is aware of a compatibility issue between the Bluetooth "used on the iPhone 6 and some car/navigation Bluetooth." Apple is said to be working on a fix for the issue, but in the meantime, some users have had temporary luck logging out of iCloud, forgetting connected Bluetooth devices, using the "Reset All Settings" and/or "Reset Network Settings" option on their iPhones and restarting, re-pairing their devices with their Bluetooth devices, and then logging back in to iCloud.