Apple poinformowało dziś o zmianie polityki gwarancyjnej w kwestii klawiatury Smart Keyboard dla obu wariantów iPada Pro. Jej użytkownicy będą mogli przez trzy lata od daty zakupu domagać się w razie problemów wymiany tego akcesorium na nowy egzemplarz albo jego naprawy.

Niespełna dwa tygodnie temu informowaliśmy, że Apple zmodyfikowało warunki gwarancji pierwszego modelu zegarka Apple Watch. Użytkownicy tego urządzenia mogą liczyć na jego naprawę lub wymianę w ciągu trzech lat od daty zakupu, jeżeli będą mieli problemy z akumulatorem.

Jak informuje firma z Cupertino, niektóre egzemplarze klawiatury Smart Keyboard mogą nie działać prawidłowo i mieć problemy ze złączem Smart Connector oraz klawiszami. Ewentualna wymiana albo naprawa tego akcesorium będzie mogła zostać dokonana w salonach Apple Store lub u autoryzowanych sprzedawców firmy z Cupertino.

Dodatkowych informacji na temat wydłużonej gwarancji na wspomniane akcesorium udzielą pracownicy wsparcia technicznego Apple lub autoryzowanych partnerów tej firmy.

Źródło: MacRumors