Niemiecki klub sportowy Bayern Monachium ogłosił wczoraj partnerstwo z Apple Music. W serwisie streamingowym należącym do firmy z Cupertino pojawią się playlisty oraz materiały wideo przygotowane z myślą o fanach „Die Roten”.

Matts Hummels – zawodnik Bayernu Monachium – wystąpił już w zeszłym roku w reklamie Apple Music, która powstała przy współpracy z niemiecką siecią T-Mobile. Serwis stał się oficjalnym partnerem Bawarczyków, którzy już wczoraj udostępnili swoim fanom pierwszą playlistę. Kolejne materiały mają pojawić się już w najbliższym czasie.

Wśród playlisty przygotowanych przez kuratorów Bayernu Monachium mają znaleźć się utwory stworzone do słuchania podczas treningów, jak i pomeczowe piosenki mające zupełnie inny charakter. W komunikacie prasowym przedstawiciele klubu zapewniają, że każdy znajdzie wśród przygotowanych materiałów coś dla siebie.

Warto dodać, że współpraca Bayernu Monachium z Apple nie będzie ograniczać się tylko do Apple Music. Należąca do producenta z Cupertino firma Beats została „oficjalnym partnerem w temacie dźwięku”. Z pierwszą playlistą zawierającą 18 utworów można zapoznać się poniżej.

Źródło: FC Bayern München za MacRumors