Niewielka grupa użytkowników Apple Music straciła swoją kolekcję prywatnej muzyki, którą była zgromadzona w pamięci ich komputerów. Jak poinformowali dziś w nocy przedstawiciele firmy z Cupertino, błąd związany z takim działaniem iTunes zostanie naprawiony wraz z aktualizacją, która pojawi się w przyszłym tygodniu.

W komunikacie wystosowanym do serwisu The Loop, który poprosił Apple o komentarz w tej sprawie, przedstawiciele firmy z Cupertino przyznali, że wspomniany wyżej błąd istnieje. Dodali oni również, że traktują takie zgłoszenia poważnie i mają świadomość, jak ważna jest dla ich klientów muzyka. W razie występowania dalszych problemów zachęcają do kontaktu z AppleCare.

Użytkownicy, którzy utracili swoje zasoby muzyczne, prawdopodobnie już ich nie odzyskają. Na ten moment nie wiadomo, dlaczego działanie iTunes wywoływało takie a nie inne skutki w małej liczbie przypadków. Pozostaje mieć jednak nadzieję, że błąd faktycznie zostanie wyeliminowany w przyszłym tygodniu.

Źródło: MacRumors