Wielu użytkowników komputerów Mac skarży się na brak możliwości zalogowania do iMessage oraz FaceTime po aktualizacji systemu OS X do wersji 10.11.4. Pojawiają się również przypadki, kiedy wspomniane wyżej programy przestają odbierać wiadomości oraz połączenia.

Opisany wyżej problem dotyczy przede wszystkim użytkowników, którzy przeprowadzili instalację systemu „na czysto”. Osobom, które zaktualizowały swoje komputery przez Mac App Store, błąd związany z iMessage i FaceTime nie powinien towarzyszyć.

Na ten moment nie ma rozwiązania, które rozwiązywałoby problem, ale według najnowszych informacji, Apple pracuje nad stosownym uaktualnieniem mającym na celu naprawienie wspomnianego wyżej błąd. Co więcej, przywrócenie poprzedniej wersji systemu również nie przynosi pożądanego rezultatu. Warto przypomnieć, że problemy z aktualizacją oprogramowania mają również użytkownicy starszych iPadów, którzy w ogóle nie mogą aktywować urządzeń „działających” pod kontrolę iOS 9.3.

Źródło: 9TO5MAC