Wielu użytkownikom systemu iOS od dłuższego czasu towarzyszy błąd oprogramowania Apple związany z pojawiającym się co pewnien czas powiadomieniem z prośbą o podanie hasła do naszego konta Apple ID. Sam doświadczyłem tego problemu i na szczęście znalazłem odpowiednie rozwiązanie, które pozwoliło mi się z nim uporać.

Warto już na wstępie zaznaczyć, że powiadomienie, które zwykle pojawia się krótko po odblokowaniu iPhone'a, często występuje na urządzeniach, które nie zostały zaktualizowane do najnowszej wersji systemu iOS. Warto więc tego dopilnować przechodząc do Ustawień, zakładki Ogólne i podstrony Uaktualnienia.

Problem nie dotyczy jednak tylko urządzeń z nieaktualnym systemem iOS. W celu jego rozwiązania należy przejść do Ustawień, gdy pojawi się komunikat z prośbą o podanie hasła i wpisać ciąg znaków, który zabezpiecza dostęp do naszego Apple ID. Kolejnym krokiem jest uruchomienie ponownie urządzenia oraz wejście w Ustawienia i udanie się do zakładki iCloud, a następnie wybranie naszego profilu i wpisanie hasła. Po tej operacji nasze urządzenie nie powinno już ponownie wysyłać nam niepożądanych komunikatów, o których pisałem wyżej.

Przeczytaj po hiszpańsku Źródło: OS X Daily