Siri, która zadebiutowała wraz z premierą iPhone'a 4s, stale się rozwija i udziela użytkownikom odpowiedzi na wiele pytań, także związanych z muzyką. Jak się jednak okazuje, tylko subskrybenci Apple Music mogą w pełni wykorzystać możliwości tego asystenta głosowego i nie chodzi tu bynajmniej tylko o komendy związane z odtwarzaczem.

Siri nie odpowie użytkownikom na pytania związane z popularnością utworów w danym kraju czy w określonym czasie. Wynika to z tego, że brak subskrypcji Apple Music uniemożliwia dostęp do wspomnianych wyżej danych. Przykładową odmowę, z jaką spotkał się pytający można zobaczyć poniżej.

Warto dodać, że z usługi muzycznej Apple korzysta 15 milionów użytkowników. Być może wkrótce ich liczba zwiększy się, gdy odpowiednia aplikacja do jej obsługi zadebiutuje w Google Play.

Źródło: Cult of Mac

Artykuł dostępny również po hiszpańsku