Jak donosi serwis MusicWatch, 48% użytkowników Apple Music zaprzestało korzystania z tej usługi, a 61% nie ma zamiaru przedłużenia swojego abonamentu po zakończeniu darmowego okresu próbnego. Dane te zostały jednak zdementowane przez firmę z Cupertino.

Według informacji przedstawionych przez Apple, aż 79% użytkowników kontynuuje korzystanie z nowej usługi muzycznej. Zaledwie 21% z 11 milionów subskrybentów zrezygnowało do tej pory z Apple Music. Kalifornijski producent nie podaje jednak, według jakiego kryterium zostały przedstawione powyższe statystyki.

Według danych zebranych przez serwis MusicWatch, 30% użytkowników Apple Music słucha radio Beats 1, zaś 27% korzysta z usługi Connect. Co więcej, 28% użytkowników Spotify przetestowało działanie konkurencyjnej usługi z Cupertino.

Powyższe wyniki mogą mimo wszystko obiegać od oczekiwań Tima Cooka i jego współpracowników względem Apple Music. Być może naprawa błędów w aplikacji mobilnej oraz w programie iTunes, a także emisja nowych reklam zwiększą zainteresowanie potencjalnych użytkowników tym serwisem streamingowym.

Źródło: New York Post, 9TO5MAC