Apple opublikowało dziś pięć nowych spotów reklamowych, które mają zachęcić użytkowników smartfonów z Androidem do zakupu iPhone'a. Na potrzeby kampanii promocyjnej przygotowano również stronę internetową z dodatkowymi informacjami na temat przewagi rozwiązań firmy z Cupertino nad konkurencją.

Opublikowane materiały wideo koncentrują się na pokazaniu w dość humorystyczny sposób, że iPhone jest szybszy oraz bezpieczniejszy od konkurencji, pozwala użytkownikom na zachowanie zdjęć z poprzedniego smartfona oraz zarządzanie ich muzyką.

Nowe filmy promocyjne przypominają nieco kampanię „Get a Mac”, która była emitowana w anglojęzycznych (oraz japońskiej) telewizji między 2006 a 2009 rokiem. W opublikowanych dziś materiałach brakuje jednak tak wyrazistych postaci i dobrze napisanych dialogów, jak w spotach z udziałem Johna Hodgmana oraz Justina Longa.

Na stronie internetowej kampanii „Switch” można znaleźć dodatkowe informacje na temat systemu iOS oraz iPhone'ów, a także rzekomej przewagi rozwiązań Apple nad konkurencyjnymi.