Apple objęło znakiem towarowym „Think Different” kolejne produty i usługi, w tym zegarek Apple Watch, platformę Apple Pay oraz iPada Pro wraz z Apple Pencil. Ten ruch firmy z Cupertino nie ma jednak prawdopodobnie związku z kampanią reklamową, a jest jedynie prewencyjnym zabezpieczeniem przed ewentualnym ruchem ze strony konkurencji czy też innych podmiotów prawnych.

Znak towarowy „Think Different” został przez Apple przypisany w Europie do wymienionych wyżej produktów i usług, a także do gier, rozwiązań do zarządzenia biznesem, serwisów subskrypcyjnych i edukacyjnych, muzyki, telewizji, Siri oraz oprogramowania związanego z mową i jej rozpoznawaniem. Ostatnia aktualizacja znaku towarowego miała miejsce w 2009 r., kiedy do katalogu produktów dołączył iPod.

Warto przypomnieć, że kampania „Think Different” rozpoczęła się w 1997 r. i trwała do 2002 r., kiedy to na rynku zadebiutował iMac G4. Najbardziej charakterystycznym elementem marketingu związanego z akcją była reklama, w której pojawiły się znane osoby z różnych dziedzin nauki i sztuki oraz tekst Steve'a Jobsa. Spot można zobaczyć poniżej.

Źródło: 9TO5MAC