Według najnowszych danych analityków Slice Intelligence, firma z Cupertino sprzedała już 2,5 miliona zegarków Apple Watch. Ponad połowę tej liczby stanowią zamówienia z pierwszego dnia przedsprzedaży, która miała miejsce 24 kwietnia, czyli nieco ponad miesiąc temu.

Popyt na najnowsze urządzenie Apple zmalał po pierwszych dniach sprzedaży i obecnie utrzymuje się na poziomie 30 tysięcy sztuk dziennie. Według analityków, firma Tima Cooka sprzeda 11 milionów tych urządzeń w ciągu roku od premiery. Dla porównania, w ostatnim kwartale Apple sprzedało aż 61,17 milionów iPhone'ów.

Warto dodać, że zgodnie z przewidywaniami sprzed czterech miesięcy, po zegarek Apple Watch miało sięgnąć aż 18% posiadaczy iPhone'ów 6 i 6 Plus. Jak można zauważyć, firmie z Cupertino nie udało się osiągnąć tak dobrych wyników. Z drugiej jednak strony, przez cały 2014 rok sprzedano tylko 720 tysięcy urządzeń z systemem Android Wear. Produkt Apple osiągnął niemal dwukrotnie lepszy wynik w pierwszym dniu przedsprzedaży.

Źródła: Razorian Fly za Digital Trends